A P&G 10 évre szóló együttműködést kötött a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal. A vállalat a MOB partnereként buzdítja a magyar gyermekeket a sportolásra
Budapest, 2012. január 6. – 10 évre szóló világszintű együttműködést kötött a Nemzetközi Olimpiai Bizottság és a Procter&Gamble (P&G). A vállalat többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Gillette, a Pampers, az Ariel, a Lenor, a Head&Shoulders és az Always. A 2012-es Olimpiai Játékok évében a P&G a Magyar Olimpiai Bizottság elkötelezett partnereként népszerűsíti a sport szerepét a gyermekek egészséges fejlődésében.
A következő öt Olimpiai Játékokra vonatkozó kiterjedt nemzetközi együttműködést kötött a Procter & Gamble és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság. A partnerkapcsolat az I. Ifjúsági Téli Olimpiai Játékoktól (2012. január, Innsbruck) a 2020-as Nyári Olimpiai Játékokig tart, és magában foglalja a Nyári, a Téli, az Ifjúsági Olimpiai és a Paralimpiai Játékokat.
„A P&G számára ez a támogatás arról szól, hogy alapvető céljait - azaz megérteni és jobbá tenni az emberek mindennapjait - összekösse az Olimpiai Mozgalom céljával, vagyis azzal, hogy a sporton keresztül egy jobb világot építsen” - mondta el Marek Kapuściński, a P&G közép-európai vezérigazgatója. „Ezért fogjuk a sportolásra, és annak a fiatalok nevelésében és fejlődésében betöltött szerepére felhívni mindenki figyelmét”, tette hozzá.
A P&G együttműködése a Magyar Olimpiai Bizottsággal (MOB) 2012. január 6-án, az I. Ifjúsági Téli Olimpiai Játékok fogadalomtételének napjával indult el. Az olimpiai eskütétel a fiatal sportolók életének nagy pillanata, ugyanis az idén debütáló innsbrucki megmérettetésen az egész világ előtt bizonyíthatják tudásukat az ifjú sportolók. „Az Olimpiai Játékok célja, hogy jobbá tegye az életet a sporton keresztül. Nagy örömünkre szolgál, hogy ebben a törekvésünkben a P&G-t partnerünkként tudhatjuk.” – mondta el Molnár Zoltán, a MOB főtitkára.
A Magyar Sport Házában megrendezésre került eskütétel vendége, és egyben a P&G magyarországi kampányának szakértője Dr. Gyarmati Andrea gyermekorvos, olimpiai ezüstérmes úszó. „A gyermekkorban kezdett rendszeres sportolásnak nem csak fizikai, hanem mentális előnyei is vannak. Saját tapasztalatom, hogy a sport segít a testi és lelki egészség megőrzésében, a fiamat (Hesz Máté) is ennek tudatában neveltem”. - mondta el Dr. Gyarmati Andrea.
A gyermekek és szüleik sporthoz való hozzáállásának feltérképezése érdekében átfogó hazai kutatást végzett a P&G 2011. decemberében. A felmérés amellett, hogy bemutatta a családok sporthoz fűződő viszonyát, felvázolta annak a fiatalok fejlődésére gyakorolt hatását is. A kutatás szakmai előkészítésében a Magyar Olimpiai Bizottság és Dr. Gombocz János, a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karának professzora is részt vett. A felmérésből kiderült, hogy a gyerekek és fiatalok sporttevékenysége, mozgása nem csupán egészségük, fittségük és állóképességük, hanem pszichológiai és szociális jólétük miatt is kiemelten fontos.
(A P&G-ről - A P&G termékeit naponta több mint négymilliárd ember használja világszerte. A vállalat legsikeresebb márkái közé tartozik: a Gillette®, a Pampers®, az Ariel®, az Always®, a Head & Shoulders®, a Pantene®, a Jar®, a Lenor®, az Oral-B®, a Duracell®, a Wella®, a Braun®, és az Ambi Pur®. Termékei több mint 180 országban érhetőek el. A vállalattal és a termékekkel kapcsolatos további információért látogasson el a pg.com weboldalra.)
Budapest, 2012. január 6. – 10 évre szóló világszintű együttműködést kötött a Nemzetközi Olimpiai Bizottság és a Procter&Gamble (P&G). A vállalat többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Gillette, a Pampers, az Ariel, a Lenor, a Head&Shoulders és az Always. A 2012-es Olimpiai Játékok évében a P&G a Magyar Olimpiai Bizottság elkötelezett partnereként népszerűsíti a sport szerepét a gyermekek egészséges fejlődésében.
A következő öt Olimpiai Játékokra vonatkozó kiterjedt nemzetközi együttműködést kötött a Procter & Gamble és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság. A partnerkapcsolat az I. Ifjúsági Téli Olimpiai Játékoktól (2012. január, Innsbruck) a 2020-as Nyári Olimpiai Játékokig tart, és magában foglalja a Nyári, a Téli, az Ifjúsági Olimpiai és a Paralimpiai Játékokat.
„A P&G számára ez a támogatás arról szól, hogy alapvető céljait - azaz megérteni és jobbá tenni az emberek mindennapjait - összekösse az Olimpiai Mozgalom céljával, vagyis azzal, hogy a sporton keresztül egy jobb világot építsen” - mondta el Marek Kapuściński, a P&G közép-európai vezérigazgatója. „Ezért fogjuk a sportolásra, és annak a fiatalok nevelésében és fejlődésében betöltött szerepére felhívni mindenki figyelmét”, tette hozzá.
A P&G együttműködése a Magyar Olimpiai Bizottsággal (MOB) 2012. január 6-án, az I. Ifjúsági Téli Olimpiai Játékok fogadalomtételének napjával indult el. Az olimpiai eskütétel a fiatal sportolók életének nagy pillanata, ugyanis az idén debütáló innsbrucki megmérettetésen az egész világ előtt bizonyíthatják tudásukat az ifjú sportolók. „Az Olimpiai Játékok célja, hogy jobbá tegye az életet a sporton keresztül. Nagy örömünkre szolgál, hogy ebben a törekvésünkben a P&G-t partnerünkként tudhatjuk.” – mondta el Molnár Zoltán, a MOB főtitkára.
A Magyar Sport Házában megrendezésre került eskütétel vendége, és egyben a P&G magyarországi kampányának szakértője Dr. Gyarmati Andrea gyermekorvos, olimpiai ezüstérmes úszó. „A gyermekkorban kezdett rendszeres sportolásnak nem csak fizikai, hanem mentális előnyei is vannak. Saját tapasztalatom, hogy a sport segít a testi és lelki egészség megőrzésében, a fiamat (Hesz Máté) is ennek tudatában neveltem”. - mondta el Dr. Gyarmati Andrea.
A gyermekek és szüleik sporthoz való hozzáállásának feltérképezése érdekében átfogó hazai kutatást végzett a P&G 2011. decemberében. A felmérés amellett, hogy bemutatta a családok sporthoz fűződő viszonyát, felvázolta annak a fiatalok fejlődésére gyakorolt hatását is. A kutatás szakmai előkészítésében a Magyar Olimpiai Bizottság és Dr. Gombocz János, a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karának professzora is részt vett. A felmérésből kiderült, hogy a gyerekek és fiatalok sporttevékenysége, mozgása nem csupán egészségük, fittségük és állóképességük, hanem pszichológiai és szociális jólétük miatt is kiemelten fontos.
(A P&G-ről - A P&G termékeit naponta több mint négymilliárd ember használja világszerte. A vállalat legsikeresebb márkái közé tartozik: a Gillette®, a Pampers®, az Ariel®, az Always®, a Head & Shoulders®, a Pantene®, a Jar®, a Lenor®, az Oral-B®, a Duracell®, a Wella®, a Braun®, és az Ambi Pur®. Termékei több mint 180 országban érhetőek el. A vállalattal és a termékekkel kapcsolatos további információért látogasson el a pg.com weboldalra.)
0 Megjegyzések