Emeljük poharunkat az Olimpiai Csapatra! - Mostantól bárki személyes üzenetben buzdíthatja az olimpiára induló sportolókat
A Soproni márka évek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, ez a mostani Olimpia előtt sincs másként. Magyarország legnagyobb sörmárkája idén nyáron is mindent elkövet, hogy a fogyasztókkal karöltve támogassa, buzdítsa a londoni játékokra indulókat. Az Olimpia előtt 50 nappal ezért elindították egyedi Facebook alkalmazásukat, amelynek segítségével bárki küldhet szurkolói üzenetet a sportolóknak, ezzel is segítve felkészülésüket.
A Soproniról sokan tudják, hogy 2006 óta segítik a Magyar Vízilabda Válogatottat, sokan emlékeznek még a négy évvel ezelőtt, Pekingbe kiküldött, közel 100 négyzetméteres szurkolói zászlóra, vagy a néhány hónappal ezelőtt, az eindhoveni Vízilabda Európa-bajnokság medencéje mellett, a reklámok helyett futó, magyar lelkesítő üzenetekre. Idén azonban nemcsak a pólósok számíthatnak a Soproni fogyasztók támogatására, hanem a teljes Olimpiai Csapat. A sörmárka a MOB hivatalos támogatójaként ismert művészeket és sportolókat kért fel, hogy buzdítsák az Olimpiára indulókat, és ugyanezt a lehetőséget biztosítja a legnagyobb közösségi oldalon regisztráltak számára is.
Kemény Dénes elmondta, hogy a vízilabda csapat edzései nem merülnek ki a fizikai felkészülésben, de igyekszik lelkileg is támogatni, erősíteni őket, ami a szurkolói buzdítások segítségével sikerül. Fontos, hogy a sportolók érezzék, itthon milliók szurkolnak nekik; ez a szeretet lendíti át őket a legnehezebb pillanatokon és ad erőt sok esetben emberfeletti teljesítmény eléréséhez. Molnár Zoltán, a MOB főtitkára is kiemelte, hogy óriási erőt ad, ha a sportolók érzik, hogy szeretik őket és számítanak rájuk. Az Olimpiára kijutott sportolók éppen ezért megkapják majd a felvett videó-buzdításokat, illetve reméli, minél többük olvassa majd a Facebookon is a Soproni-fogyasztók jókívánságait.
„A sport támogatása kiemelten fontos számunkra. Az Olimpiai Csapatért sokan szorítanak majd itthon az Olimpia alatt, mi pedig szerettük volna ezt a közösségi élményt, az együtt szurkolást valamilyen módon a sportolók számára is kifejezni. A szurkolói üzenetek eljuttatása kiválóan alkalmas erre a célra” – nyilatkozta Tóth Gergely, a vállalat stratégiai kommunikációs menedzsere. „Bízunk benne, hogy sok sportbarát csatlakozik még kezdeményezésünkhöz, és a Facebook segítségével rekordmennyiségű üzenet gyűlik össze.”
Mostantól az Olimpia végéig egy szurkolói üzenet elküldésével bárki aktív részese lehet a londoni sikereknek. Emeljük poharunkat a sportolók egészségére, sikereikre, hogy érezhessék, az egész ország mögöttük áll!!!
(Szövegforrás és fotó: Heineken-Hungaria - Soproni)
0 Megjegyzések