Csaknem 2,4 millióval nőtt a három legforgalmasabb vasútvonal utasszáma tavaly: a Budapest–Vác–Szob, a Budapest–Cegléd–Szolnok, valamint a Budapest–Székesfehérvár vasútvonalon összesen közel 34,6 millió ember utazott 2018-ban, írja az Orientpress.
A Budapest–Székesfehérvár (30a) vonalon jelentős, közel másfél milliós növekedést jelentett, hogy a pályafelújítási munkák már nem zavarták a vonatközlekedést. A vonalon 2018-ban 9,4 millióan utaztak - ebbe persze pont mi nem számítunk bele, akik a városhatáron belül használjuk, használnánk a vonatot. A "zónázó", óránként járó vonatoknak mondjuk pont nem is ez a feladata, de jó lenne, ha a Budapesten belüli állomásokon is gyakrabban (és pontosan érkezve) megállnának a vonatok. 

A Déli pályaudvart, Kelenföldöt, Albertfalvát, Budafokot és Tétényt  - sőt a Kőbánya-Kispestet is érintő vonatokat használva rengeteg közelekedési dugóban toporgást kikerülhetnénk.